Du finns där någonstans ändå…

Mitt hjärta känns blodigt och alldeles trasigt.
Förstår inte alls vad som är verkligt.
För det som är sant är inte alls verkligt.
Förstår inte alls, vad som är sant.

För det som är sant är inte alls verkligt.
Du åker i lössnön med mig om igen.
Du tar min hand och ler så omåttligt
Du frågar – hur mår du, då där om igen.

Att möta ditt hjärta när det var där så nära
en fika såväl, en leende stund
Du fina, du vackra. Du alltid så här
Fantastiska du, vad jag saknar dig nu

Finns med mig för alltid med allt det du gav
Jag saknar dig så att det värker
Så ont, om du visste, tror dock du förstår.
Du finns där någonstans ändå.

Någonstans där, så finns du ändå.
Finns, och jag tror du förstår.

Du finns där någonstans ändå….

 

 

Kommentera

