Tills vi ses igen, min vän.

Roger Kalle Andreasson
Var inte ledsen för att det är slut
Le för det vackra som var
Kom ihåg allt det fina som alltid fanns där
Det glödde och var underbart

Det kommer bli jobbigt på fredag, min vän
Men vackert på samma gång
Det kommer bli slitande, brännande tungt
Jobbigt att säga farväl

Men vackert min vän, det kommer vara vackert
I stunden, att säga hej då
Du kommer att finnas för alltid, min vän
För alltid med mig ändå

För alltid för alla, för alla med dig
Min vän, vi ses sen ändå
Ta hand om dig kära, var du än är
Tills sen när vi ses igen

Tills vi ses igen, min vän.

Kommentera

