Helt alltid, med mig är du kvar…

Jag förstår det inte
Har inte kopplat än
Du är borta, helt borta
Du fanns nyss här, min vän

Tomheten i kroppen
I själen, i hjärtat helt tomt
Bilden av dig är så verklig
Jag hör dig prata än

Den sista gången jag såg dig
Den upplevelsen hänger så kvar
Du såg mig i ögonen och var där
Stark och med alla de svar

Åker hem nu och kommer bli bättre
Positiv, stark av energi
Är på gång nu, nu ska det vända
Men så skulle det inte bli

Du försvann, men ändå inte
För här finns du alltid kvar
Jag sörjer så innerligt, Kalle
Du är det vackraste någon kan ha

Du finns här för alltid
Så, så, är du kvar

Helt alltid med mig är du kvar.

Ett svar to “Helt alltid, med mig är du kvar…”

  1. Rebecca Says:

    Hej, jag hoppades att det inte var ”den” Kalle, men jag hade tyvärr fel. Så fruktansvärt tråkigt och sorgligt. Han var en fantastisk och ovanlig person som nog ingen glömmer även om man bara mött honom kort. Så öppen, så hjärtlig, så verklig.
    Om du orkar får du gärna berätta någon gång vad som hände. Annars är jag rädd att jag aldrig får veta. Sköt om dig. Jag vet att inget verkligen tröstar när man förlorat en vän men jag tänker på dig och honom och alla som som sörjer honom. Jag är glad och tacksam för att jag har fått träffa Kalle. Han har gjort skillnad oxå för mig. R.I.P

Kommentera

