Livemusik, mode & produktdesign

Sandra Di AmanteLive på torsdag. Sandra Di Amante på Lilla Hotellbaren, Scandic Malmen. Har en vän som spelar med denna begåvade kvinna, vars spelningar jag har försökt pricka in i ett års tid men alltid varit sjuk, jobbat eller av annan anledning missat. Ryktet säger fantastisk röst, magisk inlevelse och rockös. Längtar och är lycklig över att äntligen få uppleva!

Nästa vecka är det Fashion Week i Stockholm och några inbjudningar har trillat in. Eftersom att jag själv är engagerad i Svensk Forms internationella PechaKucha som äger rum den 8 februari tillsammans med lansering av nya FORM, så kan jag tyvärr inte besöka några andra happenings just den dagen. Och det är flera jag gärna hade gått på. Men min dag blir på onsdag. Först en sväng för att kolla in nutida norska formgivare på Clarion Sign, därefter promenad till St Eriksgatan för att titta på produktdesign av Charlotte Ryberg. Ser fram emot!

Form and PechaKucha 110208, Berns

Charlotte Ryberg hos Thomas & Kniven, Produktdesign

Like This!

FaceTweet it!

Kommentera

