Klädd från tå till topp…

Hrm. Visst – det är inte helt ovanligt att ett plagg hamnar bak och fram i någon stressig morgonstund, nog för att man då märker det och förhoppningsvis rättar till.

I trött kvällskoma lyckades jag idag med att få på mig mysklänningen upp och ner. Dock inte ut och in. Stassade omkring i två timmar med en märklig känsla av att sömmarna runt axlarna kändes smått skeva. Sen märkte jag att snörskon till klänningens gigantiska och nedhasbara luva/ihopdragbara mantel, var placerad närmre knäna än vad som är tänkt. Och nej, det var inte något kreativt infall av eventuell vårsuccé i klädväg.

Men fint! Då var den inte så obekvämt oskön som jag verkligen inte minns den. Nöjd. Kanske ska gå och lägga mig nu…

Like This!

FaceTweet it!

Kommentera

