Jag marknadsför Christian Rudolf.

Jag är i mina egna tankar en väldigt dålig säljare. Men om jag verkligen tror på något så är jag övertygad om att jag kan förmedla det vidare till andra. Och det är väl en typ av sälj eller? Då vill jag sälja in en vän. Det finns en kille som heter Christian Rudolf. Han är entreprenör. Han är fenomenal på att dela med sig. Av saker som av många upplevs som lite svåra att förstå. Christian pratar om hur man ska bli framgångsrik. Hans fokus är webben och sociala medier. När man lyssnar på Christian så känns allt så enkelt. Bara kolla hans senaste video om 5 tips för lyckat företagsbloggande. Enkelt och direkt. Tycker ni inte?!

Etiketter: , , ,

3 svar to “Jag marknadsför Christian Rudolf.”

  1. Jonas Carlström Says:

    Hej

    Jo, jag håller med. Det är ett nöje att höra Christian tala om entreprenörskap. många av mina läsare har haft problem med den tekniska biten när det tex. handlar om att skapa en WordPress blogg.

    Så att de aldrig kom till det roliga själva marknadsföringen!

    Så därför skapade jag +30 videor på svenska (de är gratis) om just hur fler privatpersoner/entreprenörer kan skapa proffsiga webbplatser med WordPress. Kanske något som några av dina läsare skulle ha hjälp utav.

    Länken är i så fall: http://www.Wordpressystemet.com

    Hälsningar

    Jonas Carlström

  2. Christian Says:

    Tack J!

  3. joetzen Says:

    Härligt Jonas, jag ska grotta ner mig på en gång. Tack!

Kommentera

