I dag händer det…

Design S – Swedish Design Award går av stapeln. Vilka blir premierade av de nominerade? Det får ni veta ikväll då det är prisutdelning och fest på Skeppsholmen. Vädret ska bli fint, och jag vet ju redan vilka som får utmärkelser. Har ju förberett sajten under ett par dagar och tagit del av motiveringarna. Men alla ni andra får vänta! Ser mycket fram emot kvällen, önskar jag hade kunnat delta under dagen också, som är späckad av intressanta samtal, föreläsningar och diskussioner. Internationella experter inom design och hållbarhet är inbjudna så jag antar att det kommer att bli en superdag. Själv sitter jag och jobbar på Posten.se tills jag känner att det får räcka, sen drar jag på  mig den koboltblåa festblåsan och drar till tältet på Skeppsholmen. Kanske vi inte ses där, eller så gör vi det! Nu – let’s take care of some code och nyhetsbrev…

/jo

Kommentera

