Trevlig grillkväll…

Hängde med Sammi på trevlig grillkväll med affiliatefolk. Har ju fortfarande inte fått full koll på vad dessa människor gör egentligen, och blev inte klokare över just den saken nu heller.  Bra blandning av folk och jag träffade en extremt trevlig person. Läs mer om Christian Rudolfs entrepenörskap

Annars stressar jag mig igenom dagarna. Säkerställer för dåliga puffar och webbtexter, önskar att jag hade tid att producera mer själv, möten – ineffektiva som ni inte trodde existerade, nyhetsbrev styrda av trista mallar, pdf:er…argh…pdf:er…

Ja men…en dag sitter jag där – i solstolen och bestämmer själv över vilka tider jag jobbar.

Vänta ni. Bara vänta ni…

Kommentera

