En dålig människa…

…är ju jag som totalt har dissat det här med blogging den senaste tiden. Har ägnat all min lediga tid till Design S webb och så mina kreativa projekt som bara blir fler och fler. Jag håller fortfarande på med att strimla kläder som jag stickar väskor av. Hittade (väldigt roligt att något kan komma bort i en lägenhet på 19  kvm…) en hel resväska med kläder jag trodde att jag hade gjort mig av med och gick fullständigt lös på den med saxen. I går kväll runt 11-tiden fick jag för mig att strimla nedre delen av en klänning – i stället för att lägga upp den ska jag knyta ihop strimlor två och två med råbandsknopar. Tog lite längre tid än jag hade tänkt, så jag slutade efter att ögonen hade börjat blöda 😉

Sen är jag i full färd med att formge ett bröllopskort till Elin och Dimitrios som gifter sig den 9 oktober. I övrigt så jobbar jag mest och spanar på män. Trevligt nöje nu när man får på riktigt.

Tips på vackra kärleksdikter/citat mottages. Ska pimpa inbjudningskortet med dessa…

Peace & love my friends…

Kommentera

