Gamla tröjan blev fina benvärmare

gamla tröjan blev fina benvärmareMan kan verkligen säga att jag är i en kreativ fas. Själva kroppen på gamla tröjan fick strimlas och bli en del av väskan. Ärmarna blev fina våriga benvärmare.

Nu har jag inga gamla kläder kvar, och gick i stället på myskläderna. Hittade en blå tunika som jag vet att jag inte kommer att sakna. Men väskan är i stort sett klar, ska bara sy ihop ett foder, så jag fortsatte sticka helt planlöst.

Vi får väl se vad det blir…kanske en väska till att ge bort till någon snällis?

Kommentera

