Händelserik vecka

Oj oj, denna veckan är verkligen fullspäckad med evenemang. Tisdagen är helt sjuk – jag måste prioritera! I dag event på Finska Ambassaden – Vad behöver vi med gammelmedia till? I morgon ska jag hinna med vernissage på Designgalleriet, fira av kollega Emma på Arizona, Stand Up på Ego med deltagande av kompis Niklas Folkegård och sen fest på Nordic Light Hotel. Nej, jag tror inte på det själv heller…

Det kommer antagligen bli så att jag börjar med Arizona och inte kommer längre. Men viljan finns…inte illa det!

Onsdag är det PechaKucha Night på Berns, och min projektledare för Design S, Anna Blomdahl, finns med bland talarna. Eftersom jag inte har deltagit en enda gång sen jag slutade på Svensk Form, så är det verkligen dags och näst intill självklart att jag går dit.

Torsdag vernissage igen, ”Swedish Lapland out of the Closet”, Designlabland på Scandic Malmens ständiga designutställning ”Svarta Lådan”.

Arizona

Designgalleriet

Form Us With Love

Worklamp Silver - Form Us With Love

Stockholm Design Week Nordic Light Hotel

PechaKucha Night

Kommentera

